دل نوشته های من
دل نوشته های من
دل نوشته های من


خوشحالی

سلام دوستان عزیزم

 

شرمندتونم که یه مدتیه که وبلاگو آپ نکردم

 

آخه واسه این بود که لیلای نازنینمو نمیدیدم

 

ولی امروز باهاش تلفنی حرف زدم

 

از وقتی که باهاش حرف زدم

 

مثل اینکه زیر پاهام فنر گذاشته باشن

 

نمیتونم یه جا بند بشم

 

ولی قبلنا که ازش خبری نداشتم

 

 و فقط بهم اس میدادیم

 

شده بودم یه آدم افسرده

 

اصلا نای حرف زدن نداشتم

 

زود از کوره در میرفتم

 

شده بودم یه آدم بیخودی

 

که نمیتونست یه کاری رو درست انجام بده

 

همش حواس پرتی داشتم

به خونه هم که میرسیدم

 

یکم میومدم به وبلاگ سر میزدم

 

و جواب نظراتو میدادم

 

و میشستم و آهنگ گوش میکردم

 

و بعدش لالا

 

ولی امروز خیلی خوشحالم که صدای لیلای نازنینمو شنیدم

 

صداش بهم نفس داد

 

مثل اینکه بهم شارژ شگفت انگیز زدن

واقعا خوشحالم



نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت22:41---20 مرداد 1391
سلام. امیدوارم همونطور که من نظرتو منتشر کردم شما هم منتشر کنی.
اول اینکه این لیلا خانوم عشق جدیده شماس یا همون قبلی؟ چون تو نظرتون گفته بودید که عشقتونو از دست دادین.
ثانیا شما و همفکران شما همچنان بصورت کلیشه ای میگید که خودکشی بده و کار آدمای ترسو و... ولی چهار تا دلیل محکمه پسند نمی آرید؟! خب اینطوری منم میگم نه خیلی کار خوبیه! البته من مثل شما نه میگم مطلق بده و نه خوب.میگم تقریبا هرچیز تو این دنیای پوچ نسبیه.خودکشی هم همینطور و ممکنه خیلی جاها کار خوبی نباشه اما تحت شرایطی حتی لازم میشه. اینو در فرصتای بعد با دلیل تو وبلاگم نشون خواهم داد. فعلا بای


پریسا
ساعت18:28---12 دی 1390
چه با حال خوشحالم که خوشحالین.حستو میفهمم...اولین باره به وبتون سر میزنم دوست دارم شما هم به سایت فروشگاهیه من سر بزنید اگه دوست داشتید خرید کنید اگه صلاح دونستید لینک سایتمو با عنوان فروشگاهی در خانه شما بزارید دوستان هم ببینند.ممنون از همکاریتون

مهتاب محمدی
ساعت0:41---7 آبان 1390
❀◕ ‿ ◕❀★❄ღ❀ آپــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم ❀◕ ‿ ◕❀★❄ღ❀

زود بیا منتظرم.


(●̮̮̃•̃)
/█\
.Π. اومدیا [چشمک]


منیژه
ساعت6:41---29 مهر 1390
سلام

امیدوارم همیشه شارژ شگفت انگیز داشته باشی و لیلات همیشه باهات باشه و تنهات نذاره


غریب اشنا
ساعت20:50---20 مهر 1390
valaaa rastesho bekhay manam behetun sar mizadam vali mididam chizi ap nakardid...dar zemn weblogetun nesbat be weblagaye dge kheyli dir load mishe vagarna man sar mizanam...mamnun ke behem sar mizani

آب نبات تلخ
ساعت11:05---14 مهر 1390
دادمش به باغ پرندگان

خواب نما..!..!
ساعت19:44---12 مهر 1390
سلام....

با کمی انطرف تر..... به روز هستم....

امید وارم نگاهت...نسبت به نوشته هام....تغییر کنه..

و واقعا درکشون کنی....

چراکه....نه داستان شکست خوردگی عشقه...نه تنهایی....نه...غم.....

درک حقیقت های دنیای ماست!

یاعلی


مهتاب محمدی
ساعت21:01---11 مهر 1390
____________@@_@__@_____@

___________@@@_____@@___@@@@@ سلام

__________@@@@______@@_@____@@

_________@@@@_______@@______@_@

_________@@@@_______@@______@_@

_________@@@@_______@_______@

_________@@@@@_____@_______@

__________@@@@@____@______@ من آپـــــــ ــــــــم

___________@@@@@@@______@

__@@@_________@@@@@_@

@@@@@@@________@@_____

_@@@@@@@_______@_____

__@@@@@@_______@@_____

___@@_____@_____@_____

____@______@____@_____@_@@ خوشحال میشم بــــــیـــــــــای

_______@@@@_@__@@_@_@@@@@

_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@

____@@@@@@@__@@______@@@@@

____@@@@@_____@_________@@@

____@@_________@__________@

_____@_________@_____

_______________@_____

____________@_@_____

[بوسه]


آب نبات تلخ
ساعت12:48---11 مهر 1390
ببین این بار سومه که دارم لینک میکنم بخدا خودش پاک میشه
خودت خودتو لینک کن ببین میشه؟!
شاید چون لوکس بلاگی نمیشه


غریب اشنا
ساعت21:04---10 مهر 1390
khub khodaro shokr ke sedasho shenidi...
omidvaram hamishe shado sarhal bashi


آب نبات تلخ
ساعت17:09---10 مهر 1390
soe tafahom shode bod

raiNy-Girl
ساعت15:05---10 مهر 1390
che fontiii

khoj gozasht mofaserat

mersi omadi


atiye
ساعت2:42---10 مهر 1390
che bahal movafagh bashi ba lilat

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 10 مهر 1398برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

موضوعات وبلاگ
آرزوی مجنون
خاطره
دلتنگی
اثبات عشق لیلا به مجنون
شوق دیدار
رقص کرم ها از شوق دیدار
بد شانسی
قلب
خنده و بغض و خدا
خودکشی
خوشحالی

 

مجنون

 

مهر 1390
شهريور 1390

 

رفت...
خوشحالی
مسافرت
تغییر وبلاگ از بلوگفا به لوکس بلاگ
خودکشی
خنده و بغض و خدا
قلب
بدشانسی
رقص کرم ها از شوق دیدار
شوق دیدار
اثبات عشق لیلا به مجنون
دلتنگی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های من و آدرس leylayeshab27.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برترین مرجع
تنها
خاطره ماطره
غرور عاشقان
امید وصال
در خلوت تنهایی
کانون هواداران مهراوه شریفی نیا
دختری که به زندگی می اندیشد
MASONHUNTING
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 35804
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ


دریافت كد ساعت

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->